måndag 21 mars 2011

Tisdagstema hos Fabriken :)

Tisdagstema hos Fabriken är Konst/Vad är konst för Dig? Ett mycket brett tema, tycker jag! Man kan skriva såååå mycket om det och visa såååå mycket bilder på konst... för varje människa uppfattar konst på sitt alldeles eget sätt... För mig Konst är inte bara massor med vackra tavlor och olje/akvarellmålningar utan också olika vackra detaljer som fångas eller skapas av något stort... svårt att förklara... men, hur som helst, så har jag valt några bilder som min dotter har tagit med kameran och också bild på henne... Den här långa luggen som döljer hennes ögon och därmed hennes känsla, humör, kanske t.o.m. tankar, framhäver samtidigt hennes vackra läppar... för mig är det KONST!



Det är också konst enligt mig:




3 kommentarer:

  1. Din dotter är en duktig fotograf! Kram //Petronella

    SvaraRadera
  2. Tack, tack! Ja... hon har ett stort intresse för det! :)

    SvaraRadera
  3. Varför inte?! ALLT ligger i betraktarens ögon. Synd bara att din dotter inte visar sina ögon också, jag är säker på att de glittrar...
    :)
    /helena

    SvaraRadera