tisdag 15 mars 2011

Tisdagstema hos Fabriken :)

Tisdagstema hos Fabriken är bokhyllor/byråer... Jag har en bokhylla, men visar inte den här, för jag kan på nåt sätt bli störd av alla olika färger på bokomslag som står där i hylla och ge mig ett mycket plåttrigt intryck... fast jag försöker att ställa böckerna efter färgskalan så att jag kan få någorlunda lugnare och matchande utseende på bokhyllans innehåll... :)
Jag har valt att visa Dig fyra olika hyllor i mitt hus!

Vardagsrum: En hylla som också kan vara rumsavdelare! Älskar den!





En hylla som är en del av hyllsystem som står i Vardagsrummet:



Mina favvohyllor i TV-rummet: (har redan skrivit en gång om dem, älskar att hyllorna följer tapetens mönster)





Och så sist men inte minst är en söt hylla tillverkad av min dotter som givetvis hänger i hennes rum :) :



2 kommentarer:

  1. hyllan i vardagsrummet var superfin speciellt när den sammanknöt tapeten.
    Önskar dig en bra dag
    /Helena

    SvaraRadera