lördag 19 mars 2011

Söndagsbilden :)

Ja, jag vet! Du är säkert precis som jag trött på vintern! Och så tänker Du: men va? en mössa och ett par vantar? Nu när man väntar sååå mycket på våren och varje dag blir det varmare och varmare ute? Jag vet! :) Men jag tyckte att färgerna på mössan och vantarna var så fräcka och dessutom var det REA så jag kunde bara inte lämna dem i butiken! ;) Dessutom så matchar den rosa/lila färgen så fint med mitt nya läppstift från MaryKay! :) Det här är alltså mitt bidrag till Söndagsbilden hos Fabriken:






Kika in senare på kvällen, då kommer jag som vanligt att lägga ut Veckans mat! :)

3 kommentarer:

  1. Oh så fina och färgglada vantar och mössa!! Förstår att du hde svårt att låta bli att köpa den.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Snygga vantar och vilken läcker mössa, vintern verkar ju har svårt att släppa sitt grepp, så du kommer nog att få använda dem denna vintern:) Vilken fin sida! Jag har ju inte varit här på länge och den känns verkligen vårlig med sin snygga gröna färg. Grönt är nämligen min älsklingsfärg.
    Ha det gott!
    Birgitta F.

    SvaraRadera
  3. Oh, tack, Birgitta! Grön är min favvofärg också! Ska också kika in hos dig i din shop! :) Kanske ska beställa något! :) Du har ju alltid så fina saker där! :)
    kram

    SvaraRadera