torsdag 31 mars 2011

Cult Design hos Call it Design :)

Jag diggar CultDesign! Det är alltid så snygga och framförallt praktiska saker! Denna gång kan Du köpa dessa fantastiska produkter hos Call it Design och dessutom få 20% rabatt på CultDesig om Du beställer t.o.m 12 april! Det ska jag göra! :)








Det här är en klart favorit! Ska beställa några kryddburkar i röd färg! Har tre i svart sedan tidigare! Så då blir det en snygg färgkombination i mitt kök! :)

Och den här ljusstake-kombination skulle kunna passa i mitt vardagsrum med rutor som detalj-utgågnspunkt! :)


1 kommentar:

  1. Cult design har så mycket fina saker! favoriten är ju kryddburken.
    Tack för din fina kommentar. Nästa projekt är faktiskt att bygga en soffa av lastpallar, det är nästan klart, måste bara kapa en utav lastpallarna först.
    Vad gäller att få ta på lastpallar så hade en tjej sett på någon annan blogg att jag var ute efter lastpallar så hon kontaktade mig och frågade om jag ville hämta. Sen jobbar min sambo som hantverkare så han har frågat runt på byggen och fått flera lastpallar därifrån. Tips är att luska reda på byggledaren och fråga honom. Oftast går det bra :)
    Lycka till nu
    KRam
    Helena

    SvaraRadera