onsdag 14 mars 2012

Prag :)

Tack snälla för era grattiskommentarer på vår 20-års bröllopsdag! Imorgon sticker jag och min älskade Alexander till Prag, bara vi två! Barn stannar hemma! Nu är de så stora att de klarar det galant! Fast lite pirrigt och nervöst är det, för mig i alla fall... det är första gången vi är borta flera dagar utan barn... Hoppas jag kan slappna av och få bort kontroll-känslan ändå! Enligt väderprognos på nätet så är det 18-20 grader på fredag och lördag i Prag! Härligt! 
Och bo ska vi på det här stiliga lyxiga hotellet! :)








7 kommentarer:

  1. SV: Tja, bilden blev inte så bra, men GOTT var det! Blev rester till lunch idag också, mumsmums. :) Ha en bra dag du med! Ser nu att du ska till Prag idag, härligt! Jag rekommenderar verkligen att äta middag på "U Grill" som ligger precis nedanför Karlsbron (bakom två höga träportar). Jättegod mat och trevlig personal där! Prova deras päronkonjak Goudet, den verkligen smälter i munnen, helt ljuvlig! (Finns att köpa på flygplatsen sen, det är nästan omöjligt att hitta den i stan..)

    SvaraRadera
  2. Lite avvis blir jag allt:). Ha så skönt och kul!
    Kram

    SvaraRadera
  3. hört att det finns bra badhus i Prag, ha en underbar resa!

    SvaraRadera
  4. Åhh så underbart !! Har inte varit i Prag - än !! Men ska någongång.
    Hoppas ni får det härligt ! Är säkert lite mer vår där.
    = )

    SvaraRadera
  5. Ser fantastiskt fint ut! Jag har aldrig varit i Prag, men alla säger att det är en vacker stad. Hoppas att ni får en härlig tripp tillsammans. Kram.

    SvaraRadera
  6. Så lyxigt. Hoppas du kan slappna av och njuta. Ha en trevlig resa! Kram!

    SvaraRadera
  7. Åh vad härligt! Hoppas ni har haft det mysigt, såg väldigt fint ut på bilderna!

    SvaraRadera