tisdag 20 mars 2012

Mat till veckan... förberedd i god tid:)

Denna vecka består vår mat av frysta maträtter som jag förberett några veckor innan... just för att jag inte haft möjlighet att laga mat under helgen... så det finns liksom inga nya recept att skriva om... bara köttfärslimpa, tacopaj, lasagne och köttfärsbiffar... 
Istället bjuder jag Dig på bildrapport från vår Pragresa. :) Kanske Du blir inspirerad och också vill resa dit nån gång... :)

Gamla stan:


Att köpa de riktigt goda tjeckiska korvarna är ett måste i Prag!


En annorlunda café i spårvagn med uteservering:


Dansande hus, Fred och Ginger:


Vädret var helt fantastisk! 22 grader och sol hela helgen! :)


Kära och lyckliga! <3


Tur att han inte såg min grimas... ;)


En liten paus i solen...


Vårt fina hotell, i foajé:


3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Nu är jag supersugen att åka till Prag :) Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Perfekt med "färdiglagad snabbmat" ..
    Jag passar också på att göra storkok ofta.

    Och vilka härliga bilder!! Måste bli en Pragresa snart.
    Vi ska till London om några veckor - ska bli kul det med.
    Är 24 år sen jag var där ..

    Ha en härligt onsdag!

    = )

    SvaraRadera