onsdag 14 mars 2012

14 mars 1992 - 14 mars 2012 :)

Det är inte så ofta jag skriver om min familj och lägger ut bilder på familjemedlemmar här på bloggen... men idag är det en speciell dag! 20 år sedan jag och min älskade make har gift oss! Det känns som om det var igår... Tänk vad tiden går fort! 
Under alla dessa år har vi kunnat behålla och förstärka vår kärlek! 

Han är den snällaste, underbaraste, snyggaste och sexigaste mannen i hela världen! Och han är också far till våra två underbara barn! :) 
Behöver jag säga att jag älskar honom? Så klart gör jag det! <3 <3 <3




Jag är alltid trygg med honom!



9 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS till er båda på den stora dagen!!=)

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Såg att du hade frågat hur länge jag ska köra periodiska fastan. Jag har inte bestämt mig, jag tror jag kör så länge det känns bra!=)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du delar med dig!
    Stort grattis till er båda och lycka till i framtiden:)

    Kramizar!

    SvaraRadera
  4. Vad fina ni är...det är kärlek det. Jag har också varit gift länge och det är en fantastisk känsla.
    Ha en fin kväll!
    Gillar faktiskt den mörka mycket:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis !! 20 år är inte dåligt .. vi har varit gifta i 18 år i maj så vi snart där vi med .. ;)
    Visst är det härligt när man har hittat rätt!!

    =)

    SvaraRadera
  6. Grattis! Vad härligt med fin och äkta kärlek! Fina ni är ihop! Kram

    SvaraRadera
  7. Åh, stort grattis! Men, 20 år? Gifter ni er på dagis, hi hi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi, hi! Nästan... Jag var 18, han var 19! :)

      Radera