onsdag 3 augusti 2011

Ett mycket spännande besök! :)

Jag väntar på ett jätte efterlängtat och spännande besök! Imorgon kommer min kusin från Moskva! Jag har inte träffat honom på mer än 20 år! Han är på en turistresa i Sverige och Oslo. Och eftersom vi bor inte så långt från Stockholm (det är där han har stannat) så ska han och hans fru passa på och besöka oss hemma! :) Det känns både kul och pirrigt! Jag kommer givetvis att förbereda god mat, det ska bli grillat, olika grillspett, massor av olika röror till det, grillade grönsaker och något gott till kaffe! :)
Vi har köpt presenter till honom och hans fru, som ett minne av oss och våra "hemtrakter":

Mackmyra Whisky:




Och så lite kroppsvård från Björk & Berries!


Smultron luktar sååå gott! :)


Om Du är nån gång i Högbo Sandviken så måste Du besöka den mysiga Björk &Berries butiken där!


3 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar om mina virkningar:) Min lilla York heter Benji. Fick han ju under vintern & bor uppe i Boden så det tog ett tag att få han rumsren med tanke på kylan & snön, lättare under sommaren:) En riktigt kelgris som alltid vill vara med & följa dit man ska. En storhund i ett litet format, mina föräldrar har två collies men det är lilla Benji som bossar när han är där.

    SvaraRadera
  2. Hej Lana!

    Fläsksvålar är nog det rätta namnet på dem tror jag, såg att jag skrivit fel i texten, de kan du köpa på Ica, Lidl, Netto, Willys t ex. Men ta inte fel på dem som heter baconsnacks, de är som chips! Fläsksvålarna är friterade och de "bra" sorterna innehåller 0 gr kolhydrater. De är jättegoda att mala till mjöl och panera i också!=)

    Vilka fina presenter era gäster kommer få!=)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad spännande! Hoppas ni hade en trevlig kväll och jag kan tänka mig att gästerna blev mer än glada för dom paketen!

    Ha det så gott, kram!

    SvaraRadera