fredag 4 maj 2012

Inget matinlägg... men fina bilder och presenter :)

Medan jag och sonen jobbat hela måndag, resten av familjen varit lediga och åkt till Stockholm... Så jag missade de här vackra blommorna i huvudstaden... fuskigt! :(
Men maken och dottern varit snälla och köpt två presenter till mig! Det gillats så klart! :)


En stor kopp till kaffe eller te med budskap som helt och hållet stämmer på mig! ;) 


Älskar den här koppen, så fin och rymlig! Och färgerna matchar kökets färger! :)


En snygg och lekfull låda för diverse saker ska flytta upp till TVrummet där gröna färger dominerar!


Söta rara dotter tänker alltid på att presenter hon köper till mig ska passa in och matcha! Vet nog vem hon brås på ... ;)



12 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med presenter:) Jag blir också alltid barnsligt glad när jag får något. Är inte så jättenoga med matchningar kanske:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blir också alltid glad när jag får presenter! :)

      Radera
  2. Sv .. tack så mycket! Du har väldigt fina recept du med .. alltid trevlig att läsa andras recept/tips/råd. Jag älskar ju mat!! Sen jag började med LCHF har det blivit så mycket roligare att laga mat & exprimentera i köket. Dessutom är ju LCHF-kost SÅ gott!
    Vad kul att få presenter !! Muggen såg god ut att dricka ur .. blev kaffesugen nu!
    Ha en mysig fredagkväll !!
    =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen, LCHF-mat är så god! Så många goda recept! :)
      Muggen älskar jag! :)

      Radera
  3. Vad gulligt med presenter! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Vad gulligt med presenter! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Underbart vacker blombild! Mysiga presenter, muggen ser härlig ut!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, min dotter är mästaren på att ta fina närbilder! :)

      Radera
  6. Alltid kul med presenter :) Så snällt av dem!

    Svar: Tack! Jag hoppas att jag fixar det, är verkligen inne i en bra period nu så det ska nog gå bra :)

    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  7. Trevligt att få presenter i alla fall. Hoppas 40-årsfesten blev kul.

    SvaraRadera