måndag 27 februari 2012

Rea på Blacknwhite :)

Det är så typiskt! När jag är ledig (har sportlov nu) så vaknar jag tidigt... Men, men... lite ensamtid är också bra! Jag älskar nämligen att vakna före alla andra i familjen, sitta framför TV:n och datorn med en stooor kopp kaffe... och njuta av tystnaden... 
Precis sådan morgon är det idag! Jag har nu suttit och kollat runt i olika inredningsbutiker på nätet och kommit över en butik där jag inte varit på länge... blivit glatt överraskad att där fanns en del REA på många favvosaker... får se om jag slår till med en liten beställning... (har ju köpstopp egentligen, med tanke på att vi råsparar till köket)... men en liiiiten beställning skadar väl inte? Eller? ;) Här kan Du se mer grejer i Blacknwhite inredningswebbbutik!

Mina favotiter: Kakburk:


Tvålpump:


Badanka (passar så fint med färgerna i vårt Sparum):


Nyckelring med ryska dockor (så klart min favvo):
Snygga och stiliga bokstäver av metall:

1 kommentar:

  1. Mycket snygga saker!!
    Ett grattis till din dotter .. inte så vanligt med "små" Marior längre ..
    = )

    SvaraRadera