lördag 24 juli 2010

Äntligen nya möbler till sonens rum och sommar/altan-projekt 2011 :)

Äntligen har vi köpt nya möbler till sonens rum! Vi har varit på IKEA och köpt ett nytt skrivbord och en rolig förvaring med ett klädträ som jag dreglat över såååå länge :) Jag är hur nöjd som helst! Nu återstår bara att skruva isär hans gamla säng/skrivbord och montera ihop allt det nya! På tal om hans gamla loftsäng/skrivbord... Det kommer att bli ett sommar-2011-projekt till vår altan, nån slags viloplats med madrass, baldakin och massor med härliga mysiga kuddar :) Jag är mycket för god framförhållning/planering! Så redan nu börjar jag leta efter olika tyger som är vattenresistenta! Jag har redan hittat en bra affär som finns i Malmö och som webbshop: http://www.stoffochstil.se/ Här kommer ett litet urval:













Just det här tyget är utomhustyg:

Så här t ex kan man ha det på altanen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar