onsdag 7 juli 2010

Älskar att fynda! :)

Är Du precis som jag? Älskar att fynda? Jag tycker det är bästa som finns, att köpa saker till nedsatta pris, speciellt de saker som man önskat att köpa länge...
Här kommer en liten rapport i form av bilder på vad jag har fyndat de senaste dagarna!
1. IKEA: En härlig hängmatta, röd så klart! Har piffat upp den med svarta kuddar! Fatboy som annars brukar vara i köket har också flyttat ut :)






2. Fortsätter med den röda färgen! Tre röd/vita keramikbollar inhadlades på Village igår och hamnade förstås på köksbordet! :)




3. Samma fina keramikbollarna fast vita!




4. De vita bollarna har jag placerat på TV:bänken i allrummet. Till detta rum har jag även fyndat ursnygga blomkrukor som matchar rummets färger. Nu ska jag bara hitta blommor som ska planteras i dessa krukor :)





Har Du förslag på vilka blommor jag kan plantera i mina nya blomkukor? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar