onsdag 27 juli 2011

Nytt i betong :)

Nu visar jag resultatet av betonggjutning som jag skrivit om i det här inlägget:

Ännu mer färgglatt i badrummet!


En betongklot passar fint med den här coola blomman:



Bokstaven D som vårt efternamn börjar på! Blev ju riktigt bra! Så vi ska försöka skapa mer med bokstäver! :)


Små pilarna och hjärtan:



Ljusstakar till köksfönstret:

En betongkruka med en svart keramikklot:



Ännu mer ljusstakar:


Visar också två glasburkar, som är fyndade på Loppis, med samma söta band som på Ljusstakarna! På locket står det Surte, mitt första ställe här i Sverige :)


4 kommentarer:

  1. Å vilka fina saker!!=)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det funkar riktigt bra med s k fett-te tycker jag, jag står mig länge på det å är lite som snabbmat nästan om man har lite bråttom!=) Men jag kör smaklöst kokosfett.=)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj oj, vad mycket fina saker!! Nu blev ja griktigt sugen på att göra lite eget betongpyssel!

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint! Jag gillar betongkonst. Det är så vackert men ändå dystert på någotvis.

    SvaraRadera