lördag 1 maj 2010

Village, förvara.se och Designtorget

Jag har köpt några nya saker som jag är mycket nöjd med :) Köpplatser är Village och Designtorget
1. Smycketräd (Village): väldigt bra att ha i sovrummet för att hänga smycken som jag inte hinner/orkar lägga på plats i speciella smyckelådor i mitt dressingroom.


2. Musmatta (Designtorget): en fin ryskinspirerad musmatta som så klart matchar min blogg :) Ja, förresten, en rysk docka kallas Matryoshka, inte Babushka!





3. Disktrasa (Designtorget): äntligen har jag hittat en RÖD disktrasa som matchar färgen i mitt kök :) Kökskit är från CultDesign :)



Jag vill också tipsa Dig en mycket bra webbshop: http://www.forvara.se/ Där kan man köpa så många bra förvaringslösningar till alla rum i huset! Jag ska beställa några saker från den webbshopen! Kommer att lägga ut bilder på Mina Förvaringslösningar med hjälp av förvara.se!



2 kommentarer:

  1. Mycket fina fynd du har gjort. Musmattan var riktigt läcker.

    Svar: Tack så mycket! Glad jag blir:-)

    SvaraRadera
  2. Ja! Man blir så glad av att se musmattan varje dag när man sitter vid datorn :)

    SvaraRadera