lördag 18 juni 2011

Mera Loppis :)

Så härligt att vara ledig! :) Man kan göra vad man vill och när man vill! :) Idag var jag på loppis och fyndat lite... Visar en del av det jag köpt:

Garidnlängder för bara 20 kronor till mitt Pysselrum! Den fina ljusblåa färgen är exakt likadan som på väggarna i rummet! Jag tänker hänga upp en längd och av den andra sy kuddar till soffa som står i rummet :)



Och så det här fina paret! Som om det är jag och min kära make! :) Den här tygtavlan komer jag att hänga på väggen i vår hall! Den kommer att välkomna alla våra gäster! :)

Den varma terracotta färgen är nästan samma som på väggarna i hallen! :)

Har ännu mer bilder på datorn från Loppis-shoppande! :) Kommer inom kort!

5 kommentarer:

  1. Vi ska på loppis imorgon!=) Jag hoppas på många fynd!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lana Drigania; Tusen tack för dina underbara ord. :) Lycka till med bakningen. Hoppas ni ska gilla muffinsen! :) Kram

    Ps, du har själv en jättetrevlig blogg! Och så fina de ryska dockorna i headern är. Gillar! :)

    /Malin Inspiration & design

    SvaraRadera
  3. Loppis är så kul! Väggbonaden var jättefin.

    SvaraRadera
  4. var loppisfyndar du? Jag hittar aldrig så härliga saker.

    SvaraRadera
  5. De här sakerna har jag köpt på Galaxen (?), du vet den Loppis som är i samma byggnaden som Möbelaffär på Storgatan :)

    SvaraRadera