måndag 28 februari 2011

Tisdagstema hos Fabriken :)

Tisdagstema hos Fabriken är Klädförvaring/klädkammaren. Det passar ju mig perfekt! Jag har mitt alldeles eget dressinroom! Jo, makens kläder och skor är också med, men det är mest mina saker som tar plats ;). Jag funderar t.o.m. att ställa en garderob till framför fönstret... får se vad maken säger om det... ;)
Du kan se lite urplockade bilder från mitt Dressingroom. Första bilden är mina favvo-stövlar som är köpta i Ryssland. Jag brukar alltid köpa skor, kläder och smycken när jag är där och hälsar på min släkt, för då blir det annorlunda design, lite utöver det vanliga... :)

Jag har fortfarande inte löst hur jag ska förvara alla mina väskor... jag har ganska många... än så länge ligger de i lådorna...


Färgsorterade bling-bling... Och så har jag en speciell låda för olika silversmycke, som jag också köpt massor av i Ryssland!


Och nu ser Du min livspassion ;) eller som maken säger min livs last... SKOR!



Jag har inte räknat exakt hur många skor jag har, det har dottern gjort för ett år sedan, så ca 125-130 par. Psst... jag har ju hunnit köpa mer under det gångna året... ;)

Nästa uppgift för mig är att färgsortera kläder som hänger på galgar och så vill jag köpa likadana galgar så att det blir snyggt! Måste bara ta mig tid för att göra det!

Vikta kläder är färgsorterade, hur bekvämt som helst! Fast vissa toppar slinker in i dotterns garderob...


6 kommentarer:

  1. Vilken ordning! Jag blir minsann både avudsjuk och imponerad ;)
    Härligt!
    Ha en underbar tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Wow vilken otroligt fin ordning! Jag beundrar verkligen skosamlingen.... man måste ju samla på något ;-)

    SvaraRadera
  3. Ja... hi, hi... det måste man! Nu vet vad jag ska säga till maken nästa gång jag köper nya skor! Tack för tipset ;)

    SvaraRadera
  4. Oj oj, vilken massa skor!! Jag trodde jag hade många par, men jag har helt klart mött min överman (kvinna)! :-)

    SvaraRadera
  5. Wow vilken modeskatt du besitter =)

    KRaM Tina

    SvaraRadera
  6. Tack, tack! :) Ett av mina stora intresse! :)

    SvaraRadera