lördag 5 februari 2011

Lite REA... igen... men inga skor till mig... :)

Idag har jag och min dotter varit till Gävle. Jag har hämtat några notböcker som jag bokat från Stockholms musikbibliotek... snacka om jag är glad! ;):) Vi har också så klart passat på och shoppat lite... Maria har köpt ett par fina skor (på rea) och jag... inga skor alls... inte likt mig... Däremot, på Village har jag köpt ännu mer porslinbollar till de som jag redan har hemma:

På Village har vi också hittat Pappamugg på REA, 70% rabatt. Maria ville så gärna köpa den till sin pappa, så hon fick det! :)
Och imorgon hoppas jag att vi köper en systemkamera... vår gamla digitalkamera har gått sönder och nu har vi bestämt oss att investera ordentligt, speciellt nu när både mamma och dotter är flitiga bloggerskor... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar