måndag 21 februari 2011

Nästa vecka är det Lov :)

Nästa vecka har vi sportlov där jag bor! Och eftersom jag jobbar som pianoLÄRARE så är jag ledig v.9! Läääängtar att få vara hemma och göra bara hemmasaker! Jag skulle vilja göra jättemycket! Börja med renoveringen i lill-toa uppe på övervåningen, pyssla med tapetprover, sticka dotterns tröja och storstäda! :) Undrar om jag hinner med allt det där... kanske måste sporta också, det är ju SPORTlov... men det har jag inte tid med... fast jag går ju på mina pass (Dance och BodyCombat) på Hälsocenter...
Här kan Du se hur jag gjorde tavlor till dotterns sovrum av tapetrester som hon har i sitt lekrum:

Fondvägg i lekrummet:

Blommorna på krukor/boxar matchar fondväggen och tavlorna:

Och så hennes favvokaktusar med matchande dekorationsblomman:

Jag tycker så mycket om färgvalet, design och alla små prylar som passar in och matchar i hennes båda rum! Men nu börjar det pratas här att två rum ska bli ett stort och all design ska så klart ändras... tjejen växer ju! ;) Så i slutet av sommar kommer vi att påbörja det stora projektet med renovering av hennes rum! Hon kan knappt vänta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar