söndag 2 januari 2011

Summering av 2010 :)

Precis som många andra bloggare har jag också försökt att summera mitt år... Jag har tagit fram några minnessunder ur år 2010...

1. Jag har äntligen bestämt mig för att klippa lugg och det blev... ja, mycket fint... tycker om hur jag ser ut med lugg... ser mycket yngre ut också med denna frisyr och fått t.o.m. visa leg. på Systemet flera gånger trots att jag är ... 37 år... he, he
Här ser Du mig med min älskade dotter som inspirerat mig till den nya frisyren :)

2. Jag har kommit igång ordentligt med mitt musicerande och har hittat många roliga former att spela, som trio (piano, cello och violin), duett (piano och tvärflöjt) och en duett till (piano och sång) med mina duktiga kollegor på Kulturskolan! Det finns många framtidsplaner inom det :)


3. Jag har äntligen hittat det rätta sättet (för mig) att äta, alltså LCHF-metod... Jag har nu glömt hur det är att ha en gasig mage och ständigt tänka på vad jag måste/ska äta för att inte få ont i magen! Och min laktoskänslighet har försvunnit! På köpet har jag fått bort några onödiga kilon (fast det var inte något mål)...

4. Men det som fortfarande förvånar mig själv, är att jag har gått med på att skaffa oss en liten hund!!! Kravet var att jag skulle bestämma rasen! Och då blev det en söt Yorkshireterrier som förhoppningsvis kommer bosätta sig hos oss i maj! En liten Micha blir det då...

5. En till glädjestund som jag har upplevt är att jag äntligen har skaffat mig min egen bil och just en sådan bil som jag drömt om länge (jag är mycket bestämd i min smak). Det var bara ett sånt bilmärke jag hade velat och dreglat över i några år... Men nu är den fina lilla Bubblan är min, som dessutom matchar husets tak, färg och brevlåda ;) (Sonen tycker att jag är bara för mycket med allt matchande i mitt liv...)



De här stunderna från förra året har ju rört bara MIG, men det finns massor med glädjestunder som jag har upplevt med min älskade familj! <3
Julfirande är inte slut för mig! Vi ryssar väntar på vår Rysk Jul som firas 6-7 januari! :)
God Fortsättning, alla mina bloggläsare!



2 kommentarer:

  1. det du menar att du har haft ett bra år?? :)<3

    SvaraRadera
  2. Ja, precis! Jag tror att du också haft ett bra år! :)

    SvaraRadera