torsdag 3 juni 2010

Sy, sy och sy!

Jag fortsätter på mitt sy-tema! Jag har länge funderat på hur jag ska lösa "ligger-på-trappsteg-olika-grejer" problemet. Och det var faktiskt min dotter som kom på lösningen! På väggen där trappan börjar till övervåningen kan man hänga en fin väggförvaring med olika fack där man kan lägga små saker som man måste ta upp men kanske inte orkar för tillfället. man kan beställa den på http://www.förvara.se/ eller sy själv! Jag kommer att sy min egen väggförvaring! Jag går ju på semester om ca en vecka, då kommer jag att ha massor av tid:) Här nedan ser du inspirationskällan:

Eftersom den trappa som jag skriver om (vi har två trappor i huset) börjar från "köksvåningen" kommer jag att använda Marimekkotyg till min väggförvaring :) Marimekkomönstret är grundmönstret i mitt kök :)


Har Du något förslag på hur man kan lösa mitt "problem"? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar