onsdag 18 maj 2011

Veckans outfit :)

Som vanligt, på onsdag, lägger jag ut Veckans outfit! Denna gång är det grå/vit/grön kombo. Jag tycker jätte mycket om den färgkombinationen!



Det är mina skor som är grunden till val av färger på de här kläderna! Riktigt läckert, tycker jag!




Och så får man inte glömma accessoarer! En stor grön ring! Jag hade också örhängen med samma design och färg... Glömde att fota dem!


Till läppstift, handkräm och allt annat smått som jag behöver ha på jobbet valde jag en grön mini-kuvert-väska. Snyggt när den matchar någon färg på kläderna!


5 kommentarer:

  1. Åh du har så fina kläder jämt, blir så avundsjuk :)

    SvaraRadera
  2. ruskigt snygga skor!

    SvaraRadera
  3. Du har en riktigt skön klädstil!=)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det stämmer med Jönköpings län, jag bor i Huskvarna med min familj. Trivs jättebra, är född i Jönköping men har bott "borta" i många år, nu är jag äntligen hemma igen!=)

    Kokosfettet jag köper heter Cocosa, kanske du har köpt samma sort? Den smaklösa är det jag använder i te, det blir bara i te faktiskt nu när jag tänker efter, men jag dricker te varje dag så det blir en klick regelbundet.=) Ta det försiktigt i början bara, det är lätt att få ont i magen om man tar för mycket. Inte kul kan jag säga, vis av erfarenhet, haha!

    Kram

    SvaraRadera
  5. :) <3

    //Maria din dotter <3

    SvaraRadera