söndag 21 mars 2010

Muffins, mums!

Dottern har dansträning på måndagar. Efter dansen brukar hennes grupp stanna för att bada bastu och fika. Då brukar jag baka något på söndagskvällen. Jag älskar att baka muffins och just nu är kladdmuffins mina favoritmuffins! De är mycket goda, sega och kladdiga inuti. De är dessutom super lätta att baka. Receptet har jag hämtat från en mycket bra blogg som heter http://www.pinglansreceptblogg.blogspot.com/ . Där finns det massor av matinspiration! Rekommenderar!
Här nedan kan du också få lite inspiration av många roliga och färgglada muffinsformar. Det är alltid roligt att baka när man har fina redskap till hands!

2 kommentarer:

  1. Tack för att du göra reklam för min blogg!
    /Ingela

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!

    Svar: Vad roligt att du gillar min blogg, det värmer! Härligt att du kommenterade så jag hittade hit.

    SvaraRadera