fredag 19 mars 2010

Anslagstavlan och min kreativa dotter

Idag har jag varit och hämtat en beställning från www.lillahemmahuset.se/ :) Två anslagstavlor till dotterns rum. Som jag sagt tidigare är jag noga med detaljer som går in i varandra och på det sättet skapar helheten... Därför har det tagit ganska lång tid för mig att hitta dessa anslagstavlor.
Min dotter brås säkert på mig! Hon är också noga med att allt ska passa in. Hon är en mycket kreativ tjej! På träslöjden i skolan har hon skapat många fina saker som är genomtänkta och matchar andra inredningsdetaljer i hennes rum. Hoppas du får mycket inspiration från bilder som vi har tagit i hennes rum!


Ett ljustake, ett gosedjur och en liten hylla med söta hjärtan på! Tillverkad av dottern!

Tapeter i dotterns lek/arbetsrum som är grunden till övriga detaljer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar