måndag 5 augusti 2013

Apotekarnas trädgård

Hej! Nu är det Maria (igen). Mamma sa att ni tyckte det var roligt att jag gästbloggade så jag gör väl det då... Men bara för mammas och eran skull! :) Idag har vi varit i Apotekarnas trädgård eftersom  mamma typ tjata på oss att gå dit och sen leta vi efter det i typ en timme. ;) Men tillslut hittade vi stället och där satt vi och fikade i caféet, eller rättare sagt jag gjorde det. Mamma drack te, pappa drack kaffe och Dasha drack/åt inget alls.. Sen gick vi även runt i Simrishamn (det är där Apotekarnas trädgård ligger om någon inte visste) Mamma köpte något halsband på något mysko ställe och jag köpte ett armband där också, vem vet sakerna kanske börjar leva...? ;) Stället var lite läskigt.

Liter bilder från dagen











 Har inte så mycket mer att säga förutom att jag är jätte trött och mamma ligger redan och sover, så Hejdå!

3 kommentarer:

  1. Skönt att någon sköter bloggande när inte mamma orkar :)

    Jättefina bilder! Kul att få hänga med er på det här viset. Tack!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt inlägg! Och fina bilder :) Tur att ni hittade stället till slut!

    SvaraRadera
  3. Vilka ljuvliga bilder<3 Hoppas ni mår bra och njuter till max <3 kram ifrån Anna overenskommelsen.blogg.se

    SvaraRadera