söndag 5 september 2010

Veckans mat!


Jag brukar laga mycket mat på söndagar! Då har jag fullt med hemlagad mat i kylen och frysen under hela veckan och behöver inte stå vid spisen på kvällarna utan kan gå och träna så mycket jag vill :), dessutom har jag och maken alltid hemlagad mat i våra lunchlådor på jobbet och barn kan bara värma upp maten när de är ensamma hemma!

Jag lägger ut en lista på veckans maträtter varje söndag och om Du blir nyfiken på något recept kan du skriva om det i kommentarer så lägger jag ut det receptet här på bloggen så fort som möjligt! :)

Mat till v.36
  1. Tacopaj

  2. Paj med svamp, zucchini och köttfärs

  3. Plommonjärpar

  4. Fisk under citron/mandeltäcke

  5. Gulaschsoppa

  6. Soljanka (en rysk soppa)

  7. Mexikansk kycklingrätt med bl a russin, kanel, sesamfrön och... mörkchoklad

Blev Du nyfiken? Hör av dig i kommentarrutan:)

Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar